Сабақ-оқушылардың зерттелетін материалды меңгеруі мақсатында оқытуды ұйымдастыру нысаны.
Мұғалімдердің сабақтарына директордың оқу работе жөніндегі орынбасары Л. В. Тихонова қатысты. сабаққа қатысу мақсатында білім алушылардың білімін игеру және дағдыларын игеру беріктігін қалыптастыратын оқытуда көп деңгейлі тәсілдерді қолдану бойынша мұғалімнің әдістемелік әдістемелерінің тиімділігін талдау (жеке өсу құзыреттілігі) болып табылады. Сабаққа қатысу қорытындысы бойынша талдау жүргізіліп, педагогтарға ұсыныстар берілді. Педагогтарды Д. О. Дускенова, И. Н. Букатич, В. В. Зюбан, Н. Б. Шамганова атап өту қажет. мұғалімдер сабақтың мақсаттары мен міндеттерін нақты анықтайды, Оқу материалы сауатты, қол жетімді, жүзеге асырылды, жаңа материалдың бұрын өткенмен байланысы, сабақтың барлық кезеңдері ойластырылған, үй тапсырмалары түсіндіріледі. Бұл мұғалімдерде сабақтардың нақты құрылымы көрінеді, сабақтар өте жоғары әдістемелік деңгейде өтеді: басты нәрсені бөліп көрсету, салыстыру, қойылған сұрақтарға толық жауап беру, семантикалық оқу, айтылғандарды талдау, өз бетінше қорытынды жасау, сабақта оқытудың белсенді әдістерін қолдану.